Dünyanın dört bir yanında şubeleri olan fast-food zinciri Burger King, Türkiye'de dikkat çeken bir karara imza attı. Firma, isim ve logosunda değişikliğe gitti. Burger King'in sosyal medya hesaplarından yapılan paylaşımlarda yeni ismin "Börgır" olduğu görüldü.

BOYKOT NEDENİYLE FİRMANIN SATIŞLARI DÜŞÜYOR

Şirketin, İsrail'in Filistin'e saldırının ardından Türkiye'de de başlayan boykot nedeniyle böyle bir karar aldığı iddia edildi. Boykot nedeniyle şirketin Türkiye'deki satışlarının düştüğü belirtiliyor.

REKLAM KAMPANYASI DA OLABİLİR

Öte yandan Burger King'in resmi internet sitesinde herhangi bir logonun değişmemesi kafalarda soru işareti yarattı. Şirketin, bu hareketle yeni bir reklam kampanyasının ilk adımını attığı konuşuluyor.

Kaynak: Haber Merkezi